Cestovanie a koronavírus: aktuálne informácie

Informácie o cestovaní a novom koronavíruse

Informácie Ministerstva zahraničných vecí SR k výskytu nového koronavírusu v nadväznosti na pobyty v zahraničí.

Naše pobočky sú opäť otvorené. Pozrite si otváracie hodiny našich pobočiek. 

info@tui-reisecenter.sk - 02 5443 4042 

avion@tui-reisecenter.sk - 02 4870 0340-3

eurovea@tui-reisecenter.sk - 02 3278 0020-3

bory@tui-reisecenter.sk - 02 3278 4077- 8

Kontakt pre internetové objednávky 0915 288 388

Aj v tejto náročnej situácii robíme maximum pre ochranu bezpečnosti a zdravia našich klientov a kompetentné zodpovedanie Vašich otázok. Prosíme Vás o trpezlivosť. Situácia je v neustálom vývoji.


FAQ - Najčastejšie otázky a odpovede v čase pandémie koronavírusu

Informácie pre dovolenkárov nachádzajúcich sa v zahraničí 

  1. Som na dovolenke v zahraničí. Ako sa dostanem domov? 

Dôležité! Všetci cestujúci nachádzajúci sa v zahraničí, by sa mali zaregistrovať na webe Ministerstva zahraničných vecí, ktoré na svojej webovej stránke priebežne informuje o možnostiach repatriácie do našej vlasti.

  1. Čo sa bude diať v prípade karantény v destinácii? 

Počas  karantény sa v každej destinácii postupuje individuálne. V prípade nariadenej karantény, dostanete najlepšiu možnú podporu od krízového tímu touroperátora Vášho zájazdu a jeho servisnej služby (priamo na mieste a/alebo prostredníctvom multimédií). Servisná služba dokáže napr. zorganizovať Váš presun do iného hotela a zariadiť zmenu spiatočného letu.

Preknihovanie zájazdu, storno a nová objednávka zájazdu

  1. Môžem si bezplatne zmeniť termín nástupu na zájazd touroperátora TUI? 

Pri mnohých zájazdoch TUI (s výnimkou zájazdov XTUI a LTUR ) je možné 1 mesiac pred nástupom na zájazd, bezplatne zmeniť termín nástupu na zájazd. Môžete nás kontaktovať s požiadavkou na zmenu termínu Vášho zájazdu touroperátora TUI. Radi pre Vás možnosti zmeny termínu preveríme. Podmienky zmien v zájazdoch ostatných touroperátorov aktualizujeme na tejto stránkeSkupina TUI ponúka bezplatné storno zájazdov s dátumom nástupu do 30.6.2020. Platí pre zájazdy TUI, GULET a airtours. Pri pobytoch s dátumom nástupu od 15.6. do 31.8.2020 je možné preknihovanie zájazdu, pričom nový termín zájazdu musí byť najneskôr 31.8.2021. 

      2. Môžem stornovať svoj zájazd, ktorý sa uskutoční po 30.6.2020?

Vzhľadom na súčasnú situáciu, TUI ruší všetky zájazdy s termínom dátumu nástupu do 30.6.2020. Bezplatné stornovanie zájazdov po 30.6.2020 v tejto chvíli nie je možné. Pri zájazdoch skupiny TUI s dátumom nástupu na zájazd po 30.6.2020 v tejto chvíli platia Všeobecné obchodné podmienky touroperátora.  

Ako sa s Vami skontaktujem? 

Naše pobočky sú opäť otvorené. Pozrite si aktuálne otváracie časy našich pobočiek. Pre klientov, ktorí si dovolenku objednali online, máme zriadenú linku 0915 288 388, dostupnú počas pracovných dní od 9:00 do 18:00. Môžete využiť aj tento kontaktný formulár. Požiadavky sú spracovávané postupne podľa urgentnosti. Prosíme Vás o trpezlivosť pri čakaní na odpoveď. 

Môže nastať situácia podobná situácii so spoločnosťou Thomas Cook? 

V súčasnosti sa nachádzame v bezprecedentnej globálnej kríze, ktorá postihuje všetky priemyselné odvetvia a podniky. Súčasná situácia aj pre nás predstavuje výzvu. TUI je veľmi dobre etablovaná spoločnosť,  má solídny obchodný model, vynikajúci tím a spoľahlivých partnerov. Cestovanie s TUI je bezpečné - dokonca aj v časoch, ako je tento a bude bezpečné aj v budúcnosti. Nenechajte si pripraviť o najpríjemnejšie chvíle roka a s dôverou sa na nás pri plánovaní Vašej dovolenky v budúcnosti obráťte. Nové rezervácie dovolenky touroperátora TUI je možné bezplatne meniť a stornovať až do 14 dní pred nástupom na zájazd. 

Aké preventívne opatrenia prijíma TUI vo svojich hoteloch, lietadlách a na svojich lodiach? 

Všetky zariadenia a podniky koncernu TUI nasledujú vopred definované postupy pre zabránenie nákazy a zvýšenie svojich hygienických štandardov. V rámci celej skupiny TUI boli na všetkých trhoch zriadené pracovné skupiny, ktoré monitorujú situáciu a udržiavajú úzky kontakt so zodpovednými orgánmi. Tieto pracovné skupiny sú koordinované vedením koncernu TUI s cieľom zabezpečiť čo najlepšiu úroveň opatrnosti a prevencie. 

Veľmi pozorne sledujeme aktuálny vývoj. O cestovných obmedzeniach rozhodujú zodpovedné orgány a ministerstvá na základe usmernení. Sme v úzkom kontakte s týmito orgánmi a ministerstvami. Ak sa súčasná situácia zmení, prehodnotíme situáciu, podnikneme príslušné opatrenia a informujeme Vás o nich. 

Kde a ako si objednám dovolenku, keď už bude možné cestovať? 

Už teraz sa všetci tešíme na to, keď bude možné opäť slobodne cestovať. Svoju dovolenku si potom môžete objednať online na www.tui-reisecenter.sk Naše pobočky. sú opäť otvorené. 

Pre aktuálne informácie, sledujte aj náš profil na Facebooku. Dôležité informácie o pandémii koronavírusu sa dozviete aj na webovej stránke https://www.korona.gov.sk/